Sóóóóóóóósat akarok!!!!!!

Hát tessék, így jártam, a tegnapi isteni finom belga csokis süti után majdnem meghaltam egy kis sósért! Sóóóósat akarok!

Nem tudom van-e köztetek valaki, aki hasonlókat él meg....én elég gyakran.
Talán inkább el se kéne kezdeni enni....de inkább nem, mert enni pedig kell.
És jókat. Jókor. Itt egy joker! Nem? De!

Ezt a receptet egy nagynénémtől kaptam, azt mondta mellé, hogy ez A sós sütijük.
Hááát..hittem is, meg nem is. Nekünk is megvolt a családi kincsünk, az igazi sós stanglink, úgyhogy kicsit kétkedve nézegettem a receptet.
Megláttam a receptben az ecetet...nahát erre azt mondtam, hogy nem !
Soha!
Utálom az ecet szagát, ha megérzem, majdnem hányok....elnézést érte, de tényleg.
Már az ízét kicsit megszoktam, de a szagával a világból ki lehet  kergetni engem.
Azt mondta erre - Anyukámmal együtt - hogy nem lehet majd benne érezni, az fújja fel a sütit többek között. Na...nezt aztán fújhatjátok nélkülem, - mondtam - majd fújtam erre egy nagyot, mint egy mérges macska.

De persze a kíváncsiság nagy úr, egyszerűen addig furdalt, amíg meg nem csináltuk - óvatosan, csak egy fél adaggal. Hipergyorsan elfogyott. Csinálhattuk azonnal a másik felét, meg még egy felet...és úgy elfogyott szemhunyásnyi idő alatt, mint a....nem istudommi.

Szóval: tiszta kötényeket felkötni, praclikat megsikálni, jöhet az Igazi Nyerő Sós Stangli!
Óra indul.....mert ez aztán akár órákig is fog sülni, és ott kell lenni rajta a szemednek két helyen is:
1. a sütőben sülő darabokon, meg
2. a kisült darabokon, mert titokzatosan eltűnnek szőrén szálán ...én már csak tudom.

Családot lekapcsolni ( akár ők is lehetnek a dézsmálók), jó kis zenét berakni, és mehet
a Nagy Sütögetés!

Sajtos rudak ( avagy a sós stangli...Is It...)

35 dkg liszt
1 kávéskanál só
Fél csomag sütőpor
25 dkg margarin + 1 evőkanál zsír
10 dkg reszelt sajt
5 evőkanál víz + 1 evőkanál 10%-os ecet
10 dkg reszelt sajt
1 tojássárgája

Összegyúrjuk, kinyújtjuk, kis rudakat vágunk derelyemetszővel, szép  a rombuszformára a darabokat, majd megkenjük a maradék tojásfehérjével és megszórjuk köménymaggal vagy/és reszelt sajttal a tetejét, és sütőpapíros sütőben megsütjük, olyan 180 fokon.


Vigyázat, nagyon hamar megsül! Kiváló vendégváró..ha egyáltalán megvárja a vendéget és el nem fogy azonnal de izibe...ha elrejted, igen, bírja a tárolás zárt fémdobozban)
Jó étvágyat!



( és azért lett ilyen kevés a fotón kisülve, mert becsszó nem tudtam többet megmenteni..magunk elől a fotózáshoz....)

Megjegyzések

  1. I am by name Miss jane, And I am so happy to testify about a great spell caster that helped me when all hope was lost for me to unite with my ex-boyfriend whom I love so much. I had a boyfriend that love me so much but something terrible happens to our relationship one afternoon when his friend that was always trying to get to me was trying to force me to make love to him just because he was been jealous of his friend that I was dating and on the scene my boyfriend just walk in and he thought we had something special doing together, I tried to explain things to him that his friend always does this whenever he is not with me and I always refuse him but I never told him because I did not want the both of them to be enemies to each other but he never believed me. he broke up with me and I tried times without numbers to make him believe me but he never believed me until one day I heard about the DR. AKHERE and I emailed him and he replied to me so kindly and helped me get back my lovely relationship that was already gone for two months. Email him at: AKHERETEMPLE@gmail.com or call / WhatsApp: +2349057261346

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések